biale bez tla bez akumulatory

piątek 15 grudzień 2017

Akumulatory  Optima mają  ciaśniej ułożone płytki, co zmniejsza opór wewnętrzny. A mniejszy opór wewnętrzny to więcej mocy, zmieszczonej na mniejszej powierzchni. Dodatkowo, wszystkie spiralne płytki są unieruchomione, co oznacza, że akumulator jest bardziej odporny na wibracje. Czyni go to idealnym do zastosowań w warunkach intensywnego ruchu.

Poza tym zmniejszone wibracje minimalizują utratę aktywnej powłoki płytek, a w rezultacie oznaczają mniejsze straty energii i dłuższy okres żywotności akumulatora. I w końcu, niektóre stopy i dodatki stosowane w akumulatorach są bardziej podatne na przemieszczanie się elektronów, co skutkuje spadkiem wydajności i szybszym rozładowywaniem się akumulatora. Dla porównania, w akumulatorach  zastosowany jest ołów o największej czystości, który minimalizuje samoistne rozładowywanie się. Zastosowanie płyty przeciw-wibracyjnej V-Tech podnosi maksymalnie jego efektywność i sprawia, że działa on 2-3 raz dłużej niż konwencjonalne akumulatory. Są w 100% bezobsługowe

Dzięki odwracalności reakcji i szczelnej obudowie Optimy uzupełnianie poziomu elektrolitu nie jest potrzebne. Dzięki niskiemu wskaźnikowi samo rozładowania akumulator Optima, jeśli nie jest używany może pozostać przez ponad rok bez ładowania i po tym czasie nadal będzie działać niezawodnie. Czyni to z niego idealny akumulator do stosowania w maszynach sezonowych.

Oprócz standardowych akumulatorów serii Optima, Johnson Controls oferuje także linię akumulatorów Optima z możliwością głębokiego rozładowania i technologią SpiralCell.

 

Akumulator z możliwością głębokiego rozładowania stosowany jest zwykle tam, gdzie rozładowanie akumulatora przy normalnej pracy sięga 60 - 70 procent jego pojemności. Stąd właśnie nazwa akumulatora - " z możliwością głębokiego rozładowania ". Różni się on znacząco od normalnego akumulatora samochodowego, który rozładowywany jest zwykle w 1 - 3 %.Zastosowania, wymagające akumulatora z możliwością głębokiego rozładowania to m. in. silniki łodzi, wózki golfowe, elektryczne wózki inwalidzkie oraz domowe systemy zasilania. Radiowozy, karetki pogotowia i wozy strażackie to kolejni kandydaci do stosowania akumulatorów z możliwością głębokiego rozładowania Optima.

 

 

Co wyróżnia OPTIMĘ spośród akumulatorów konwencjonalnych?

 

  • Całkowicie zamknięte
    • Optima jest bardziej bezpieczna dla użytkownika sprzętu, na którym pracuje, jak i środowiska ponieważ elektrolit jest całkowicie absorbowany co uniemożliwia wyciek nawet po uszkodzeniu obudowy.

       

  • W 100% bezobsługowe.
    • Dzięki odwracalności reakcji i szczelnej obudowie Optimy uzupełnianie poziomu elektrolitu nie jest potrzebne

       

  • Dłuższa przechowalność
    • Optimy charakteryzują się niezwykle niskim wskaźnikiem samorozładowania przez co akumulator ten może pozostać nieużywany i nieładowany nawet przez rok wciąż utrzymując wysokie osiągi. To powoduje, że znajduje zastosowanie w urządzeniach uruchamianych sezonowo takich jak: maszyny rolnicze, budowlane czy łodzie. Co więcej, akumulatory te można montować w każdej pozycji, nawet do góry dnem.

       

  • Czysta siła
    • Optima dostarcza "lepszego" prądu, zachowuje bowiem stałe napięcie podczas procesu wyładowywania.

       

  • Odporność na skrajne temperatury
    • Unikalna budowa Optimy sprawia, iż akumulator ten jest całkowicie odporny na wahania. Cztery niezależne wyjścia  mają możliwość bezpośredniego podpięcia dodatkowego sprzętu.

       

OPTIMA YELLOW TOP- akumulator dużej mocy. Zastosowana w nim płyta przeciw wibracyjna V-Tech podnosi maksymalnie jego efektywność i sprawia, że jego żywotność jest 2-3 razy dłuższa niż konwencjonalnych akumulatorów z płaskimi płytami, działających w tym samym środowisku.

 

akumulator optima yellow top

Akumulator głębokiego rozładowania Optima Yellow Top to połączenie baterii rozruchowej z trakcyjną, Przeznaczone do zastosowania w  zakresie obsługi wyposażenia: GPS, radar, oświetlenie i innych urządzeń. Są całkowicie zamknięte. Optima jest bardziej bezpieczna dla użytkownika sprzętu, na którym pracuje, jak i środowiska ponieważ elektrolit jest całkowicie absorbowany co uniemożliwia wyciek nawet po uszkodzeniu obudowy. Dodatkowe zabezpieczenie klem przed słoną wodą morską to kolejna jej zaleta i możliwość zastosowania nie tylko w samochodzie terenowym ale i na łodzi. Są w 100% bezobsługowe.

Dzięki odwracalności reakcji i szczelnej obudowie Optimy uzupełnianie poziomu elektrolitu nie jest potrzebne.

Posiada dodatkowe gwintowane złącza. Dzięki niskiemu wskaźnikowi samo rozładowania akumulator Optima, jeśli nie jest używany może pozostać przez ponad rok bez ładowania i po tym czasie nadal będzie działać niezawodnie. Czyni to z niego idealny akumulator do stosowania w maszynach sezonowych.

Wyjątkowa odporność na wibracje. Mocno zwinięte cele Optimy są odporne na wstrząsy i wibracje. Dodatkowym udoskonaleniem jest zastosowanie płyty przeciw wibracyjnej V Tech. Co więcej, akumulatory te można montować w każdej pozycji, nawet do góry dnem. Cztery niezależne wyjścia Możliwość bezpośredniego podpięcia dodatkowego sprzętu.

 

 

OPTIMA RED TOP-  akumulatory można montować w każdej pozycji, gdyż są zabezpieczone przed wyciekiem elektrolitu nawet w przypadku pęknięcia obudowy!

Konstrukcja i właściwości akumulatora OPTIMA Red TOP czynią z niego idealnie rozwiązanie do rozruchu silników dużej mocy, zwłaszcza w samochodach po tuningu. Wyróżniają się mocą rozruchową właściwą dla akumulatorów o 2-3 krotnie  większych gabarytach i masie! Dlatego też chętnie montowane są w samochodach, gdzie z jednej strony wymagany jest duży prąd rozruchu niezwykle mocnych silników sportowych a z drugiej niska waga, która ma wpływ na osiągi pojazdu. A to wszystko w połączeniu z wysoką odpornością na ekstremalne warunki pracy!

Akumulator serii OPTIMA Red TOP rekomendowany jest między innymi do takich pojazdów jak: Chrysler 300M 3,5 V6 24V, Ferrari 512 TR 5,0 czy Ford Explorer 4,9 V6.

Akumulatory OPTIMA, w celu zwielokrotnienia ich parametrów, mogą być łączone w zestawy.

 

Optima Red

Akumulatory OPTIMA Red TOP charakteryzują się:

  • niezwykle wysokimi parametrami prądu rozruchu
  • niewielką wagą i wymiarami
  • bardzo wysoką odpornością na wstrząsy, wibracje i wysoką temperaturę silnika
  • wydłużonym, względem tradycyjnych akumulatorów, okresem eksploatacji
  • całkowitą bezobsługowością
  • większą odpornością na podwyższone napięcie ładowania
  • trzykrotnie szybszym ładowaniem